گروه بازرگانی تجارت پارسیان دارای کادری بسیار مجرب و با تجربه در همه تخصص های لازم درخدمات بازرگانی، صادرات و واردات انواع کالای مجاز بازرگانی میباشد.

اطلاعات تماس

021-91690742

09102455407

ایران، تهران

تهران،صندوق پستی ۳۵۸-۱۶۵۳۵

info@tejaratparsian.com

مشاور واردات و صادرات

همراه و همقدم در راه تجارت

برای واردات کالا به ایران و یا صادرات به کشورهای دیگر با توجه به اوضاع تحریم ها و قوانین متفاوت در کشورها و جوامع مختلف، لازم است با مشاور واردات و صادرات برای موفقیت در راه تجارت مشورت شود.

مشاور واردات و صادرات​

خدمات ما

انواع خدمات مشاوره واردات و صادرات

تحلیل بازارهای صادراتی و وارداتی

برای انجام خدمات صادرات و واردات کالا لازم است تا بازارهای موجود در جوامع مختلف توسط کارشناسان و متخصین تحلیل شود.

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک در دسته ی خدمات مشاور واردات و صادرات است که اطلاعات مفید و مهمی جهت ترخیص کالا به شما داده می شود.

بررسی قوانین و مقررات

برای صادرات و واردات از کشورهای دیگر و یا به کشورهای مختلف بررسی و آشنایی با قوانین و مقررات مهم است تا در صادرات و واردات با مشکلی رو به رو نشویم.

چرا ما؟

چرا تجارت پارسیان؟

برای موفقیت و بودن در دنیای پر رقابتی صادرات و واردات کالا لازم است تا با گروهی پر تجربه و متخصص در این زمینه همراه باشید. مشاور واردات و صادرات تجارت پارسیان با داشتن سابقه ای چندین ساله در این زمینه در خدمت شما عزیزان هستند.

90
رضایت مشتریان
90
موفقیت در مشاوره ها
مشاور واردات و صادرات​

برای مشورت با مشاور واردات و صادرات همین امروز اقدام کنید!

اگر می خواهید هر چه زودتر از مشکلات صادرات و وارداتی راحت شوید و یا برای انجام آنها با مشکلاتی رو به رو نشوید همین امروز با مشاورین متخصص ما مشورت کنید

چرا مشاور واردات و صادرات را انتخاب کنیم؟

برای فعالیت در دنیای تجارت و بازرگانی و انجام خدمات واردات و صادرات نیاز است که با شرکت هایی با تجربه در این زمینه مشورت شود تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. مشاور در این زمینه یکی از مشاورین مهم در زمینه ی صادرات و ورادات است که به کمک افرادی متخصص و باتجربه در این زمینه و آشنا با قوانین و استانداردهای تجارتی کشورهای دیگر و ایران انجام می شود. در صورت انجام این فعالیت هر مشکلی که پیش بیاید خیلی سریع راهکاری مناسب ارائه و پیشنهاد می شود.

مشاور واردات و صادرات​
شرکت های بازرگانی و تجاری متفاوتی به دنبال راه های واردات و صادرات کالا و محصولات خود به بازارهای خارج از کشور می باشند که باید گزینه های گوناگونی را بررسی کنند و با داشتن اطلاعات بیش تری در خصوص تجارت خود در امور بین الملل تصمیم گیری کنند.

مشاور در زمینه صادرات:

ایران محصولات متنوعی مانند زعفران، فرش، شیرینی جات محلی و .. دارد که در بین کشورهای خارجی بسیار محبوب است. بخصوص صادرات به کشورهایی مانند قطر، چین  و .. خیلی رایج شده است. اما به علت شرایط اقتصادی و تحریم های موجود کار صادرات دشوار شده است و در حین انجام کار با مشکلات زیادی ممکن است بر بخوریم. به همین دلیل است که مشاور واردات و صادرات با تجربه لازم است تا در راه صادرات کمک شما باشند.

مشاور واردات و صادرات​

 

 

جهت مشاوره با مشاور واردات

صادرات کلیک کنید

مشاور در زمینه واردات:

اولین موضوعی که در این مرحله باید به آن توجه شود بحث تحریم ها است. کشوری که از آن می خواهیم کالا بیاوریم آیا در لیست کشورهای مجاز است یا نه. در مرحله ی بعد به کالایی که اورده می شود باید توجه شود. آیا این کالا در ایران مورد استفاده است؟ در دسته ی نیازهای اساسی چه گروهی از افراد با چه رده سنی است؟ موضوع بعدی مقدار هزینه آن است. با در نظر گرفتن سود با چه قیمتی در بازار عرضه می شود و یا این میزان هزینه را مردم با این شرایط اقتصادی می توانند پرداخت کنند؟ صادرات کدام کالا بهتر است؟

واردات یا صادرات؟ کدام را انتخاب کنیم؟

همیشه برای شروع کار تجارت و وارد شدن به این بیزینس این سوال مطرح می شود که واردات انجام شود و یا صادرات؟ برای تصمیم گیری در این حوزه باید عوامل مختلفی را بسنجیم و کنار هم بگذاریم تا به نتیجه برسیم.

 مثلا اگر هدف شما داخلی باشد , شما باید در بازار داخلی بازاریابی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.در بازار داخلی هم تبلیغات ساده تر میباشد و هم اعتماد سازی راحت تر صورت میگیرد. مشاور واردات و صادرات می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا خدمات را به آسانی انجام بدین.

بررسی نیاز کشور:

اول از همین باید نیازمندی های جامعه و کشور خودمان را بسنجیم و ارزیابی کنیم. چه کالاهایی در ایران کم هستند و نیاز آنها بالاست و یا کیفیت خوبی ندارند. برای مثال تلفن همراه یکی از این کالاهاست. پس از پیدا کردن کالاهای نیاز جامعه به سراغ مرحله ی بعد برای صادرات می رویم.

بررسی بودجه:

بودجه ی شما چقدر است؟ این موضوع برای انتخاب بین واردات و صادرات بسیار تاثیر گذار است. واردات از کشورهای دیگر بخصوص کشورهایی با واحد پولی دلار به علت نوسانات زیاد بازار، ممکن است هزینه متفاوتی در هر ماه داشته باشد. همچنین باید حساب کنید با چه قیمتی آن کالا ها را می فروشید و سود می کنید یا خیر. همچنین بودجه برای  صادر کردن کالا هم بسیار اساسی است. برای محاسبه ی دقیق هزینه ها بهتر است با مشاورین مرتبط با واردات صادرات صحبت شود.

بررسی وضعیت و موقعیت کشور:

یکی از مواردی که حتما در زمان صادرات و یا واردات باید توجه شود، موقعیت و وضعیت کشور است. بخصوص ایران که در تحریم است حتما باید موقعیت های گوناگون چک شود. مشاور واردات و صادرات این شرایط را بررسی می کند و در انتخاب به شما کمک می کند که به چه کشوری صادرات کالا داشته باشید و یا از چه کشوری واردات را انجام دهید تا ضرر نکنید.

بررسی شرایط اقتصادی:

در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور مبدا و مقصد خیلی مهم است که قبل از انجام امور صادرات یا واردات بررسی شود تا مشکلی پیش نیاید. این بررسی اقتصادی می تواند شامل میزان تورم سال گذشته ی کشور، قدرت خرید مردم کشور، میزان بالا و پایین شدن قیمت ها و ..  باشد.  

بررسی شرایط ارزی کشور مبدا و مقصد:

شرایط ارزی در کنار شرایط اقتصادی بسیار مهم است که حتما باید بررسی شود. قیمت ارز کشور مقصد به ریال در ایران و یا برعکس آن بسیار مهم است که باید حتما قبل از صادرات و واردات بررسی شود تا موجب ضرر نشود و سوددهی را در پی داشته باشد. پیش بینی حباب های موجود و یا نوسانات قیمت هم قبل از انجام امور واردات و صادرات مهم است.

اهمیت صادرات و واردات کالا

برنامه‌های کاری و تجاری شرکت‌های رقیب را تعقیب  می کند

ثبت سفارش را انجام می دهد

استراتژی‌های بازاریابی با هدف سود دهی به شرکت را به کار می گیرد

بازار شرکت‌های وارد کننده را تحلیل می کند

روابط قوی بین شرکت‌های تجاری داخلی و خارجی ایجاد می کند

نقش خدمات مشاوره در زمینه صادرات واردات

تجارت و بازرگانی به خودی خود پیچیده بوده، اما می‌توان با کمک گرفتن از مشاور با تجربه در این زمینه‌ها می توان فعلیت خود را توسعه داد. استفاده از تجارب یک مشاور بازرگانی تا حد زیادی می‌تواند به شما در این راه کمک کند. در واقع مشاور می‌تواند به سوالات شما در این زمینه‌ها پاسخ دهد.

خدمات مشاوره در زمینه صادرات

1) روش های اجرایی در صادرات کالا

2) تحلیل کردن بازارهای صادراتی

3) چگونگی ترخیص کالا از گمرک

4) هزینه‌ حمل‌ و نقل کالاها

5) بازارایابی صادراتی در کشورهای مبدا

6) امورهای مربوط به بارنامه و بیمه

خدمات مشاوره در زمینه واردات

1) ترخیص کالا از کمرک

2) ثبت سفارش

3) نحوه تخصیص ارز

4) اطلاع از قوانین وارداتی

5) تحلیل کردن بازار برای واردات کالا

6)گرفتن مشاوره صادرات و واردات

اهمیت استفاده از خدمات مشاور واردات و صادرات

با رواج صادرات و واردات و همچنین انجام خدمات بازرگانی، رقابت در این زمینه بسیار زیاد شده است و استفاده از روش های قدیمی و سنتی می تواند به روال کاری افراد آسیب برساند و آنها را متضرر کند. خیلی از روش های قدیمی اکنون برای واردات و صادرات پاسخگو نیستند. اینجاست که اهمیت استفاده از خدمات مشاور واردات و صادرات مشخص می شود. از مهم ترین اهمیت های مشاورین صادرات و واردات می توان به افزایش میزان سود و نقدینگی شرکت ها، ارائه استراتژی های هدفمند برای صادرات کالا و یا واردات کالای پرسود و مهم به کشور، تاثیر موثر بر روی برند شرکت ، ورود به تجارت بین الملل و .. را اشاره کرد.

در خیلی از مواقع افرادی هستن که کسب و کاری در خانه راه اندازی می کنند در زمینه ی تولیدات کالا و یا مواد غذایی و تمایل دارند این کالاها را صادر کنند و یا کالایی را وارد کنند و آن را بفروشند. در چنین شرایطی وجود یک مشاور واردات صادرات الزامی است تا راهنمایی لازم گوشزد کنند تا در انجام روال کار به مشکلی برنخورند.

مزایای کمک گرفتن از مشاور واردات و صادرات

مشاور واردات و صادرات به شما کمک میکند تا سود و فروش شما افزایش یابد و کسب و کارتان گسترش پیدا کند.همچنین وابستگیتان را به بازار خاص کاهش میابد و شما میتوانید از تجارت بین الملل استفاده کنید.از دیگر مزایای کمک گرفتن از مشاور وادرات و صادرات میتوان به کسب سهم بازار جهانی اشاره کرد و در نتیجه رقابت های داخلی نیز افزایش پیدا میکند.

از مزیت های مشاوره صادراتی میتوان یه این 3 مورد هم اشاره کرد:

  • افزایش آگاهی نسبت به مراحل صادرات محصولات خود
  • شناخت فرصت های مناسب و ذخیره سرمایه
  • انتخاب راه های کوتاه و بهتر و سرعت بخشیدن در فرآیند صادرات
  • سود و فروش افزایش میابد
  • کسب و کار گسترش پیدا می کند
  • وابستگی به بازار خاص کاهش میابد
  • می توانید از تجارت بین الملل استفاده کنید
  • رقابت داخلی افزایش میابد
  • در بازار جهانی می توانید سهم کسب کنید
  • ذخیره سرمایه ها و شناخت فرصت های مناسب

مهم ترین وظایف مشاور واردات کالا

  • کالاهای وارداتی را به صورت دقیق شناسایی می کند

  • در زمینه سرمایه گذاری و کنترل بودجه به شما مشاوره می دهد

  • کشورهای تولیدکننده برای واردات کالاها را شناسایی می کند

  • مشاوره‌های تخصصی در زمینه واردات اینترنتی را ارائه  می دهد

  • ترخیص کالاها را انجام می دهد

  • برنامه‌های کاری و تجاری شرکت‌های رقیب را تعقیب می کند

  • استراتژی‌های بازاریابی داخلی و بین‌المللی را بکار میگیرد

سوالات متداول

خدمات مشاوره صادرات چیست؟
  1. انتخاب محصولات صادراتی
  2. تحقیق بازار در کشورهای هدف
  3. استراتژی بازاریابی بین المللی
  4. ترخیص کالا از گمرک
  5. ثبت سفارش کالا
  6. نحوه تخصیص ارز
  7. ارائه نظرات تخصصی در زمینه کالاهای صادراتی
  8. تحلیل بازار بین الملل
  9. انتخاب کشورهای هدف
  10. مشاوره صادرات جهت خرید محصولات
  11. سرمایه گذاری
  12. اصول مذاکره بین الملل
  13. مفاهیم صادرات و بازرگانی خارجی
  14. مشاوره صادرات جهت تنظیم مدارک و اسناد تجاری

 

آیا برای بازاریابی بین المللی احتیاج به مشاور واردات صادرات می باشد؟

بله

نحوه صادرات کالاها و فروش آن‌ ها به کشورهای دیگر ، وارد کردن کالاهای خارجی و شیوه‌های معامله با دولت‌های دیگر از امور سخت است که نیاز به استفاده از مشاوره صادرات و واردات کالاها در آن به آسانی حس می‌شود

برای دریافت مشاوره صادرات و واردات چگونه باید اقدام کنیم؟

برای دریافت تمام مشاوره های تخصصی میتوانید با ما تماس بگیرید .ما سعی می کنیم در کمتر  از 24 ساعت در روزهای کاری به تمام سوالات تان پاسخ دهیم.

مزایای مشاوره گرفتن از مشاور صادرات چه چیز هایی می باشد؟
مزایای مشاوره گرفتن از مشاور صادرات افزایش سود و فروش و در نتیجه گسترش کسب و کار میباشد. وابستگی به یک بازار خاص کاهش میابد و شما میتوانید یک سهم از بازار جهانی کسب کنید . رقابت داخلی هم نیز افزایش میابد.
چگونه میتوان مشاور رایگان گرفت؟

میتوانید سوالات خود را در پایین این صفحه در قسمت دیدگاهها بپرسید ، ما در اسرع وقت پاسخ می دهیم.

(4) دیدگاه

  1. امیر
    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

    سلام خسته نباشید ، میخواستم برای صادرات به کشور افغانستان از شما مشاوره بگیرم

    • romina
      ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

      سلام ، وقتتون بخیر
      شما نسبت به نوع کالایی که تولید میکنید یا توانایی تامین دارید میتوانید وارد بازار افغانستان شوید چون به نظر من بازار پر پتانسیلی هست. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

  2. SimaBanoo
    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

    سلام مرسی از مطالب مفیدتون… می‌خواستم بدونم صادرات صنایع دستی به چه کشورایی امکان‌پذیره؟ مهمه چی باشه؟

    • Tejarat Parsian
      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

      سلام خواهش می‌کنم. شرایط صادرات با توجه به محصول تولیدی شما سنجیده می‌شه. می‌تونید با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی‌تون کنن.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *