گروه بازرگانی تجارت پارسیان دارای کادری بسیار مجرب و با تجربه در همه تخصص های لازم درخدمات بازرگانی، صادرات و واردات انواع کالای مجاز بازرگانی میباشد.

اطلاعات تماس

021-91690742

09102455407

ایران، تهران

تهران،صندوق پستی ۳۵۸-۱۶۵۳۵

info@tejaratparsian.com

شرکت بازرگانی واردات صادرات

شرکت تجارت پارسیان با سابقه ای درخشان در زمینه ی انجام خدمات بازرگانی و شرکت بازرگانی واردات صادرات همراه شماست تا مشکلات پیش آمده برای انجام مراحل تجارت را برای شما رفع کند و همچنین همراه شما برای موفقیت در این راه باشد.

شرکت بازرگانی واردات صادرات

خدمات ما

انواع خدمات شرکت بازرگانی واردات صادرات

صادرات کالا

واردات کالا

مشاوره واردات و صادرات

چرا ما؟

چرا شرکت بازرگانی تجارت پارسیان؟

رقابت در انجام کسب و کار در زمینه ی تجارت و بازرگانی بسیار بالاست که همواره به یک مشاور و یا شرکتی برای انجام این امورد نیازمند هستیم. شرکت بازرگانی واردات صادرات تجارت پارسیان با داشتن کارشناسان و مشاورین متخصص در این زمینه همواره در خدمت شماست.
90
کالاهای وارد شده
90
کالاهای صادر شده
90
مشاوره بازرگانی
شرکت بازرگانی واردات صادرات
برای سفارش خدمات شرکت بازرگانی واردات صادرات همین الان اقدام کنید

اگر می خواهید هر چه زودتر از مشکلات بازرگانی و تجارتی راحت شوید و یا برای انجام آنها با مشکلاتی رو به رو نشوید همین امروز با مشاورین متخصص ما مشورت کنید

معرفی بهترین شرکت های بازرگانی واردات صادرات

شرکت تجارت پارسیان

شرکت بازرگانی دیگر، شرکت تجارت پارسیان است که تجربه و سابقه ای درخشان در این زمینه دارد. این شرکت با داشتن مشاورانی متخصص و خبره در زمینه های صادرات واردات و خدمات بازرگانی کمک بزرگی به افراد در زمینه ی تجارت می کند. سابقه ی طولانی این شرکت باعث می شود اعتماد افراد زیادی را جذب کند و کمک کار شما باشد.

مراحل ثبت شرکت بازرگانی واردات صادرات

1) مشخص کردن اعضا و شرکا

2) مشخص نمودن میزان سهم هر کدام از اعضا

3) تعیین کردن حق امضای شرکت

4) تهیه تصویر از مدارک شناسایی اعضا

5) ثبت با موضوع فعالیت بازرگانی در سامانه

6) گرفتن آگهی تاسیس و درج آن در روزنامه

7) اقدام برای گرفتن کد اقتصادی

8) اقدام برای دریافت کارت بازرگانی

9) ثبت شرکت بازرگانی

نکات مهم در رابطه با شرکت بازرگانی واردات صادرات

یکی از وظایف مهم در رابطه با شرکت های بازرگانی ارائه انواع خدمات تجارتی مانند واردات و صادرات، ترخیص کالا، ارائه انواع مشاوره های بازرگانی و .. است که همراه و همقدم شما در این راه پر شیب است. شرکت بازرگانی با آگاهی از استانداردها و قوانین مربوط واردات و صادرات شما را راهنمایی می کنند و در صورت به وجود آمدن مشکل راه حل هایی را پیش روی شما قرار می دهند.

شرکت های بازرگانی با داشتن مشاورین با تجربه و ماهر در زمینه ی انواع مختلف خدمات بازرگانی کمک بزرگی به شما برای رهایی از مشکلات احتمالی تجارتی را می کنند. شرکت بازرگانی حرفه ای واردات صادرات یکی از ارگان های مهم برای انجام تمامی خدمات است که در صورت همکاری با آنها می توانید خیلی راحت کارهای صادرات و واردات و ترخیص کالا را انجام دهید.

برای ثبت شرکت بازرگانی باید به چند مورد توجه کنید. در وهله ی اول انتخاب نام شرکت است و بعد هم انتخاب موضوع فعالیت شرکت می باشد. حتما در هنگام ثبت شرکت باید یکی از فعالیت های 4 گانه شرکت های بازرگانی( خرید، فروش،صادرات و یا واردات ) نیز ثبت شود.

یکی از خدمات مهمی که شرکت بازرگانی واردات صادرات ارائه می دهد خدمات ترخیص کالا از گمرک است. وارد کردن کالا از مرز و به  صورت قاچاقی مشکلات زیادی را ایجاد می کند که باعث هزینه ی بالا و یا توقیف کالا و از دست رفتن سرمایه شود. پس خیلی بهتر است که کالای مورد نظر شما از طریق گمرک ترخیص شود. برای ترخیص کالا هم مراحل و پروسه های مختلفی باید طی شود که نیاز به مشورت با افراد باتجربه در این زمینه است.

چرا شرکت بازرگانی واردات صادرات را انتخاب کنیم؟

شاید بسیاری از افراد و شرکت های فعال در زمینه ی تجارت و بازرگانی ادعا کنند که نیازی به مشاوره و راهنما در این زمینه ندارند و به تنهایی می توانند در این حوزه فعالیت کنند. اما در بسیاری از موارد برای انجام امور گمرکی و صادرات و واردات با مشکلات زیادی مواجه می شوند که تصمیم گیری نادرست خسارات زیادی را برایشان به همراه می آورد. در اینجاست که شرکت های بازرگانی کمک بزرگی برای رسیدن موفقیت هستند.

یکی از خدمات مهم و اساسی که در این شرکت ها ارائه می شود، مشاوره های متنوع در زمینه ی بازرگانی، واردات و صادرات و تجارت است که زیر نظر مدیریت شرکت و سازمان های استاندارد انجام می شود. همچنین دیگر خدماتی که ارائه می شود به صورت مستقیم برای انجام امور بازرگانی مانند صدور کارت بازرگانی است که بسیار نیازمند برای انجام امور تجاری است.

مشاور بازرگانی

انواع شرکت بازرگانی واردات صادرات

شرکت بازرگانی واردات صادرات به شش صورت قابل ثبت است. شرکت نسبی، شرکت تضامنی، شرکت سهامی ، شرکت سهامی مختلط، شرکت غیرمختلط سهامی و شرکت تعاونی را شامل می‌شود.

شرکت نسبی

طبق قانون تجارت این شرکت ، شرکتی می باشد که برای کارهای تجارتی تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل شده و مسئولیت هر یک از شرکا به مقدار سرمایه ایست که در شرکت گذاشته است و برای تشکیلش حداقل وجود دو شریک لازم است.

شرکت سهامی خاص

شرکتی است که سهام آن قابل داد و ستد در بورس اوراق بهادار نیست ولی توسط مردم به راحتی قابل معامله میباشد. هنگام تشکیل این شرکت باید همه سرمایه ی آن در هنگام تأسیس توسط مؤسسان تأمین و بخشی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شده باشد.

شرکت تعاونی 

این شرکت ، شرکتی است که طبق قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، تمام یا  50 درصد سرمایه‌ ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرار می گیرد . شرکت های تعاونی مثل سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، شهرداری ها ، وزارتخانه‌ها ،بانک‌ها و … هستند که اقدام به کمک در تأمین یا افزایش سرمایه‌ی شرکت‌ های تعاونی کنند ، بدون اینکه عضو باشند.

شرکت تضامنی

شرکتی است که تحت اسم مخصوصی برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود که در صورت کافی نبودن دارایی شرکت برای تادیه تمام قروض ٬هر یک از شرکا باید تمام قروض را پرداخت کنند. در صورتی که نام بعضی از مالکان شرکت در نام شرکت آمده باشد، شرکت تضامنی محسوب می‌شود.

مزایای ثبت شرکت بازرگانی واردات صادرات

  1. هویت بخشیدن به فعالیت شما برای انجام امور بازرگانی و تجاری
  2. بهره مند شدن از مزایای کارت بازرگانی به صورت حقوقی
  3. حفظ موقعیت رقابتی در بازارهای جهانی
  4. کیفیت محصول افزایش میابد
  5. مهارت کارکنان افزایش  میابد
  6. دارای بازار مناسب در زمان رکود بازار در خارج

عوامل موفقیت شرکت بازرگانی واردات و صادرات

یک شرکت بازرگانی خوب شرکتی است که آمادگی حضور در زمینه‌های بازرگانی را داشته و در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اظهار وجود کند. یک شرکت بازرگانی معتبر باید در سطح بین‌المللی شناخته شود و توانایی شرکت در تمامی سمینارها را داشته باشد. کسانی که به دنبال ثبت شرکت بازرگانی  می باشند ، باید تمامی مدارک مورد نظر را آماده و اقدام به تاسیس شرکت بازرگانی کنند.

هدف شرکت بازرگانی واردات و صادرات

سود دهی در عرصه صادرات و واردات کالاهای مورد نظر در سطح بین المللی یکی از اهداف شرکت بازرگانی واردات صادرات می باشد . اما یکی از مشکل های بزرگ در تجارت جهانی تفاوت های فرهنگی می باشد.

هدف بازرگانان و افراد تازه کار این است که بتوانند از طریق مشاوره اطلاعات خود را تکمیل و در مسیر تجارت بدون وجود خطایی اقدام به فعالیت های بازرگانی پر سود کنند.

قوانین و مقررات واردات و صادرات چه هستند؟

واردات برخی از کالاها معمولا امکان پذیر نمیباشند و یا اصلا مقرون به صرفه نیستند . از این رو آن ها با استفاده از کالا های وارداتی نیازمندی خود را تامین میکنند.

كالاهای صادراتی و وارداتی به سه گروه زير تقسيم مي شوند:

1) كالاي مجاز : به کالاهایی که صدور يا ورود آن ها با رعايت ضوابط نياز به كسب مجوز ندارد کالای مجاز میگویند.
2) كالاي مشروط : به کالاهایی که صدور يا ورود آن ها با كسب مجوز امكان پذير است.
3) كالاي ممنوع : به کالاهایی که صدور يا ورود آن ها به موجب شرع مقدس اسلام (به اعتبار خريد و فروش يا مصرف) و يا موجب قانون ممنوع گردد.  

 

قوانین صادرات و واردات در هر کشوری به علت اختلاف‌ فرهنگ‌ها و قانون اساسی متفاوت است بنابراین پیش از برنامه ریزی برای فعالیت در حوضه صادرات و واردات، کسب اطلاعات کامل و تبادل نظر با مشاوران موجب افزایش تجربه‌ و بهبود عملکرد شما در این حوضه می‌شود. فراوانی تبصره‌ها و مواد قانون و مقررات صادرات و واردات موجب می‌شود تا بازرگانان به دلیل نداشتن تجربه و مطالعه‌ی کافی به مشکلاتی بر بخورند که قابل پیشگیری است بنابراین مشاوران توصیه می‌کنند تا هدفمند و آگاهانه در جهت ارتقای کسب و کار خود قدم بردارید.

 

مزایای رقابت‌طلبی در حوضه‌ی تجارت

رقابت‌طلبی ویژگی‌ای است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا در مسیر پیشرفت از رقبای خود سبقت بگیرند. این ویژگی مزیتی است که به یک شرکت اجازه می دهد تا با اختلاف زیاد از رقیبان خود پیشی بگیرند و سودی قابل توجه با روندی صعودی برای سهام‌داران ایجاد کند. همچنین چند مورد از مزایای رقابت‌طلبی عبارت اند از:

  • دسترسی به فناوری‌های منحصربه‌فرد
  • امکان تولید و داد و ستد محصولات با کم‌ترین هزینه
  • دسترس به منابع مادی در انحصار رقبا
  • افزایش مهارت نیروی کار
  • برندسازی و به رسمیت شناخته شدن کسب و کار

مزایای برندسازی شرکت بازرگانی واردات و صادرات

یکی از عوامل رشد شرکت‌های بازرگانی، برندسازی و معرفی شرکت به عنوان یک کسب و کار معتبر می‌باشد. به دست آوردن اعتماد ارباب رجوع موجب رشد روز افزون سندیت و ارزش نام شرکت می‌شود. از این رو شناخت عواملی که به این امر سرعت می‌بخشند می‌تواند تاثیر به سزایی در ارتقای اعتبار و سرمایه شرکت بازرگانی واردات و صادرات شما داشته باشد.برخی از مزایای برند سازی عبارت اند از :

  • افزایش شهرت کسب وکار 
  •  مهیا کردن بستر اعتماد سازی در سطوح بین‌المللی
  • بهبود یافتن وضعیت تبلیغات بازرگانی
  • تقویت روحیه تیمی کارمندان شرکت
  • به وجود آوردن مشتریان ثابت و همیشگی

انتخاب صحیح هدف می‌تواند گام بزرگی برای رسیدن به موفقیت و پشت سر گذاشتن موانع موجود بر سر راه شما باشد. شما در طول مسیرتان به سمت اهداف می‌توانید با انتخاب های درست و مناسب مسیر خود را هموار تر کنید. یکی ازین انتخاب ها برندینگ تحت نظر متخصصان در این حوضه می‌باشد.

روش های بازاریابی شرکت بازرگانی واردات و صادرات

معرفی و وارد کردن شرکت به بازار کار یکی از دقدقه‌ها و چالش‌های اساسی پیش روی مدیران می‌باشد. لازمه توسعه شرکت یافتن مشتریانی وفادار و معتمد است. از نکات بازاریابی برای شرکت بازرگانی واردات و صادرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • معرفی کردن خود و شرکتتان به مشتریان قدرتمند.
  • سنجیدن پتانسیل بازار کار در خارج کشور.
  • سنجیدن وضعیت محصول در بازار و مانور روی نیاز های بازار.
  • موجه بودن؛ لازمه به دست اوردن اعتبار در بازار کار این است که ارباب رجوع بداند چرا شرکت شما بر دیگر شرکت ها ارجعیت دارد.
  •  ارائه نمونه کارهای حرفه‌ای و شفاف‌سازی پروسه‌ی کاری.
  • معرفی نمایندگان خارجی خود و گزارش جزئی از نحوه واردات و صادرات و کار با شرکت های خارجی.
  • تضمین اعتبار و ارزش مشتری نزد شرکت شما و اولویت قرار دادن خواسته و نیاز آنها.
  • در جلسات رسمی و حضوری شرایط و جزئیات کار را برای مشتری شفاف‌سازی کنید. 
مشاور بازرگانی
برای مشورت با مشاور بازرگانی همین امروز اقدام کنید!

برای راحتی هر چه زودتر از مشکلات بازرگانی و تجاری همین امروز با مشاورین متخصص ما مشورت کنید تا از ضرر های احتمالی پیشگیری کنید.

سوالات متداول

صادرات و واردات کالا چگونه به توسعه یک کشور کمک می نماید؟
صادرات و واردات کالا در بین کشورها باعث دسترسی شرکت ها به بازار های گسترده تر میشوند و ارزش افزوده بیشتری را برای کشور خود تولید می کنند و بنابراین کشور موردنظر پیشرفت می کند.
زمینه های کاری شرکت واردات و صادرات کدامند؟

شرکت واردات و صادرات در زمینه های صادرات واردات , حمل و نقل بین المللی ,  ترخیص کالا ، ارسال حوالجات و مشاوره و بازاریاب فعالیت می کند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت بازرگانی چیست؟

برای ثبت شرکت بازرگانی نیاز به تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا دارید، و شرایط خاص یا مدرک تحصیلی برای شروع نیاز نیست.

شرکت‌ بازرگانی واردات صادرات چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

شرکت‌های واردات صادرات معمولا دارای چند سال سابقه فعالیت در امر تجارت و بازرگانی خارجی هستند. به همین علت به بسیاری از امور تجاری مسلط هستند . این شرکت‌ها نه تنها در امر مشاوره واردات و صادرات , بلکه در زمینه های انجام خدمات تجاری نیز می‌توانند به سایر شرکت‌ ها یا افراد حقیقی کمک کنند. 

هزینه ی ثبت شرکت بازرگانی صادرات واردات چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت واردات صادرات بین 800 تا 2 میلیون تومن می باشد .  این هزینه بیشتر بستگی به میزان سرمایه شرکت، کم و یا طولانی بودن موضوع فعالیت آن شرکت بستگی دارد.

آیا بعد از ثبت شرکت باید کارت بازرگانی دریافت کنیم؟

اگر با موضوع صادارت و واردات شرکت را ثبت کنید ، در ابتدا لازم نیست. اما اگر قصد دارید که فعالیت صادرات یا واردات را انجام دهید ، باید کارت بازرگانی ، حقیقی و یا حقوقی دریافت کنید.

مدت زمان ثبت شرکت بازرگانی چقدر است؟
مدت زمان ثبت شرکت در تهران و یا شهرستان ها به صورت میانگین 10 تا 15 روز زمان می برد.

(4) دیدگاه

  1. کامروا
    ۹ مرداد ۱۴۰۱

    روزتون بخیر چه کالا هایی ممنوع هستند؟

    • Tejarat Parsian
      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

      سلام. کالاهایی که از نظر شرعی و اخلاقی مشکل دارند به کل مشکل دارند.

  2. اکبری
    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

    سلام برای بازاریابی با شرکت‌های خارجی چطور میشه اقدام کرد؟

    • Tejarat Parsian
      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

      سلام . برقراری ارتباط با مشاوران می‌تونه سریع تر شما رو به نتیجه برسونه.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *